Kup dowolny produkt dla kota i wpisz kod INABA, a przysmak Inaba Churu otrzymasz GRATIS!

Kontakt

Nasze biuro obsługi klienta z przyjemnością udzieli Państwu pomocy i odpowie na Państwa zapytanie tak szybko, jak to będzie możliwe.

Zapraszamy do kontaktu:

mailowego: info@zoona.pl

za pomocą czatu: znajdującego się w lewym dolnym rogu strony

telefonicznego: +48 697 297 307

Infolinia oraz czat online dostępne są od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00

Wskazówka: Prosimy o przygotowanie numeru zamówienia, abyśmy mogli jak najszybciej odpowiedzieć na Państwa zapytanie.
Cena za połączenie wg stawek operatora

Dane sklepu

zoona.pl spółka z ograniczoną odpowiedzialnością wpisanego do Krajowego Rejestru Sądowego (Sąd Rejonowy Katowice – Wschód w Katowicach, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego) prowadzonego przez ministra właściwego do spraw gospodarki, posiadającego: adres miejsca wykonywania działalności: i adres do doręczeń: Chorzowska 73B, 40-101 Katowice, NIP: 6343013382, REGON: 522849731, KRS: 0000987265. Kapitał zakładowy 11300 zł.

Akt o Usługach Cyfrowych

PUNKT KONTAKTOWY – Usługodawca wyznacza adres poczty elektronicznej info@zoona.pl jako pojedynczy punkt kontaktowy. Punkt kontaktowy umożliwia bezpośrednią komunikację Usługodawcy z organami państw członkowskich, Komisją Europejską i Radą Usług Cyfrowych oraz jednocześnie umożliwia odbiorcom usługi (w tym Usługobiorcom) bezpośrednią, szybką i przyjazną komunikację z Usługodawcą drogą elektroniczną, na potrzeby stosowania Aktu o Usługach Cyfrowych. Usługodawca wskazuje język polski oraz język angielski do celów komunikacji z jego punktem kontaktowym.